[Ubuntu-cat] grabar escriptori

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
div abr 3 09:59:41 UTC 2020

* Albert Farreras, albert a farreras.cat [03/04/20 11:33]:
> Bon dia !!
> Primer de tot us desitjo que tots (famílies incloses) estigueu sans i bons
> !! Sobretot cuideu-vos !

Igualment per a tothom.

> Anant a temes mes prosaics, pel confinament s'estant oferint cursos i
> vídeos oberts quan normalment no ho son, i no dono a l' abast :-) Tampoc
> donen l'opció de descarregar :-( He pensat que potser en podria gravar
> alguns mentre els veig a pantalla complerta.. algun suggeriment?

Jo faig servir "vokoscreen", instal·lable des dels dipòsits de
programari de l'Ubuntu. Permet escollir una àrea o gravar tot
l'escriptori, i moltes altres opcions, i també capturar l'àudio de
diverses maneres.

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat.