[Ubuntu-cat] Instal·lar Ubuntu 18.04 al costat de Windows 10

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dim oct 29 09:37:36 UTC 2019

Hola Pere, estem preparant la propera festa de Ubuntu, si pots venir,
podríem fer la instal·lació amb el nostre suport.
https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats/EoanErmine

Missatge de Pere <pere a cirerer.jazztel.es> del dia dt., 29 d’oct. 2019 a
les 10:31:

> Hola Bon dia,
>
> M'han donat un portàtil Asus A53SC-SX162V; el lector DVD no funciona
> però he aconseguit arrencar Linux 18.4 amb el disc d'instal·lació dins
> un DVD extern connectar al port USB.
>
> El disc dur està particionat (unitat C: 219 GB (131 GB lliures, i unitat
> D: 245GB 239GB lliures); m'agradaria mantenir aquest model i instal·lar
> el sistema operatiu Ubuntu i el programari corresponent dins la partició
> C: (respectant el Windows) i els directoris "home" d'Ubuntu dins la
> unitat D: (també respectant el Windows).

> [...]

Josep Gallart Badia

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat
josepgallart a fsfe.org