[Ubuntu-cat] Ubuntu 18.04 "S'ha detectat un problema amb un programa del sistema......

Joan J. Gràcia jjgracia a gmail.com
dis nov 23 08:24:34 UTC 2019

Jo primer borraría aquest missatge. Per fer-ho dins de la carpeta has de
fer rm i el nom del fitxer. Sent root, es clar. I a veure si et surt de nou
el missatge.
En quan a lo del monitor, de veritat no ho sé.