[Ubuntu-cat] Crida a la participació a la festa de Caldes

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dll nov 11 08:16:14 UTC 2019

Aquet moment queda omplerta la programacio.
https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats/EoanErmine

Missatge de Rafael Carreras <rcarreras a pm.me> del dia dg., 10 de nov. 2019
a les 8:34:

> Saturday 9 November de 2019 a les 8:00, Paco Rivière <web a pacoriviere.cat>
> wrote:
>
> Si queda lloc podria presentar la nova versió de TiddlyWiki en català.
> I m'aniria bé pujar amb algú de Barcelona.
>

> Sí, t'he posat a les 13:00 h?
> Algú de Barcelona vindrà i podrà recollir el Paco?
>
> --
> Rafael Carreras

Josep Gallart Badia

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat
josepgallart a fsfe.org