[Ubuntu-cat] Peta Thunderbird

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dij nov 7 07:47:34 UTC 2019

Hola!
Doncs he encertat amb el vídeo, que no trobava de bon començament. He
seguit indicacions i resolt el tema.
Per si li passa a algu, que espero que no, aquí hi ha una solució, doncs
igual podrien ser més coses...
Aquestes coses no es poden preveure i ningú s'ho espera i quan t'hi
trobes sembla la llei de Murphy, que trobes de tot menys el que toca
fins darrera hora.

També això de parlar sol serveix de relaxant :-) tot i que sempre heu
donat un cop de mà.

Bon dia, per tothom!