[Ubuntu-cat] Formulari inscripció Festa Eoan

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dll nov 4 08:19:53 UTC 2019

e fet aixo si us sembla be

Missatge de Rafael Carreras <rcarreras a pm.me> del dia dl., 4 de nov. 2019 a
les 7:58:

> Solucionat al wiki.
> Gràcies sisco!

Josep Gallart Badia

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat
josepgallart a fsfe.org