[Ubuntu-cat] El dret a reparar

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
div maig 24 16:28:07 UTC 2019

Cert, però no és poden exercir els drets si no es coneixen.
Fa 10 anys, quan vaig fer la primera pàgina sobre l'autodeterminació, et
faries creus quanta gent - ara normal ;) - em va dir que això era només per
les colònies!

Gràcies per la informació Amd Nvidia, ho vaig preguntar aquí fa poc i no va
haver gaire resposta.

Paco Rivière กูร ปาโกะ
http://paco.riviere.cat

El dv., 24 de maig 2019, 18:06, Pedro <pederindi a gmail.com> va escriure: