[Ubuntu-cat] Problemes amb el wifi

Ricard Espelt ricardespelt a gmail.com
dij maig 23 17:01:40 UTC 2019

Gràcies Walter,

Doncs sembla que no hi ha problemes de bloqueig:
0: hci0: Bluetooth
Soft blocked: no
Hard blocked: no
1: phy0: Wireless LAN
Soft blocked: no
Hard blocked: no

Alguna idea sobre què pot ser?
Salut i gràcies,

Ricard Espelt
IN3 - Internet Interdisciplinary Institute
Dimmons Research Group

El 23 maig 2019, a les 18:50, Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> va escriure: