[Ubuntu-cat] Certificats seguretat social

Santiago Benejam Torres sbenejam a gmail.com
dim maig 7 18:32:47 UTC 2019

Aquí pots obtenir el certificat digital amb el DNIe. Un cop generat i
baixat al firefox ja el pots començar a emprar, exportar-lo per fer-lo
servir a altres ordinadors i al mòbil.

https://www.sede.fnmt.gob.es/ca/certificados/persona-fisica/obtener-certificado-con-dnie

Missatge de Joan Riudavets <joan.riudavets a gmail.com> del dia dt., 7 de
maig 2019 a les 20:25: