[Ubuntu-cat] Certificats seguretat social

Joan Riudavets joan.riudavets a gmail.com
dim maig 7 16:22:02 UTC 2019

he provat amb windows i explorer i carrega...
el problema amb ubuntu i firefox no és que me reconegui el xip, me demana
la contrasenya i després obre una pàgina en blanc...

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dt., 7 de
maig 2019 a les 14:39: