[Ubuntu-cat] Presentacions de les xerrades i fotos de la festa Dingo

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dll maig 6 12:26:27 UTC 2019

Missatge de Sisco Garcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> del dia dl., 6 de maig
2019 a les 14:22:

> El 6/5/19 a les 14:10, Rafael Carreras ha escrit:
>
> Bon dia ubuntaires.
>
> Ja teniu disponibles els documents de les presentacions de les xerrades al
> wiki de la festa:
>
> https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats/DiscoDingo#Lloc_i_programa_d.27activitats
>
> Gràcies... però,
>
> Ja anava a queixar-me perquè la presentació del Josep està enllaçada al
> web de l'slideshare i necessites tenir-hi un compte per poder-la
> descarregar, però és que a més la presentació que hi ha enllaçada és la de
> l'ubuntu 15.10!!!!

No vaig fer presentació o sento, disculpeu, pero estic molt liat aquest
dies.

> Així mateix, hi ha enllaços a àlbums de fotos:
>
> https://www.flickr.com/photos/95771549@N08/sets/72157691273577543/with/32833803047/
> https://drive.google.com/open?id=1MSWUn69glukmxp8xC0RpG0eOBSVJCcTF
>
> Gràcies per tot, en qualsevol cas
>

> Salut i Ubuntu!
>
> Rafael Carreras
> http://rcarreras.caliu.cat
>

> --
> Sisco Garcia gpg 00CE95B1http://siscogarcia.wordpress.com
>
> Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
> [...]

Josep Gallart Badia

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat
josepgallart a fsfe.org