[Ubuntu-cat] Codi lliure i consum sostenible

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dis maig 4 08:43:24 UTC 2019

El 4/5/19 a les 7:08, Paco Rivière ha escrit:
> L'associació Opcions.org amb seu a Barcelona, va dedicar el número 50
> de la seva revista, amb llicència Creatives Commons, a la petjada digital:
> http://opcions.org/revista/num-50-la-petjada-lera-digital/
> En aquest número proposa múltiples alternatives al uatsap i a altres
> programaris que no destaquen per beneficiar l'economia del bé comú.
Conec l'article, sóc soci de la revista i és molt bo...
> Curiosament Linux només apareix de passada un cop i Ubuntu dos, però
> no com alternativa.
... tot i que, com bé dius, només pensa amb el més habitual.
> Com és que els que treballem amb objectius tan propers ens coneixem
> tan poc?
Potser el que han fet és dedicar temps i espai al que s'anomena
«mainstream». D'altra banda, també penso que les diferents comunitats,
encara que treballem amb objectius propers, ens dediquem al nostre tema
i ens costa integrar-ne d'altres.
> Què creieu que podríem fer per millorar-ho?
> Potser els podríem convidar a una de les nostres festes.
Crec que és una molt bona idea, però penso que ja s'ha fet alguna cosa
semblant; corregiu-me si m'equivoco però diria que al Mobile Social
Congress s'ha fet algun intent en aquest sentit.