[Ubuntu-cat] Veure impressora per router

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dim mar 12 18:18:08 UTC 2019

Hola!
Ummm, no t'entenc, sí el meu pc està connectat al mateix router que la
impressora, no estic a la mateixa xarxa? Com puc habilitar una xarxa
comuna?.
Gràcies per respondre tan aviat.

El 12/3/19 a les 19:11, Pere ha escrit:

--