[Ubuntu-cat] Veure impressora per router

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dim mar 12 17:56:59 UTC 2019

Hola!

Bo, el que dic no se si és possible.

M'explico : tinc la casa, per sort cablejada, i des del router de
movistar surt un cable a altra punta de la casa on tinc un altre router
que connecta amb ordinadors sense cap pèrdua de senyal. Va fantàstic. A
més com hi ha altra habitació on no arriba la senyal del wifi de
movistar principal, he afegit al segon router un switch wi-fi i he
aconseguit la connexió de tota la casa i no paguem més dades de mòbil
del que caldria.

Fins i tot al router, no el principal, que tinc junt al switch wifi he
afegit amb un connector usb/rj-45 i endollat al router aquest he
aconseguit que es detecti per wifi, una impressora des de qualsevol lloc
de la casa. Fins aquí perfecte.

Bo, disculpeu l'explicació altrament no puc, o no sé, exposar
correctament el problem que em surt ara, doncs del router, diguem
intermig, tinc una connexió de cable al meu pc i el que voldria era, si
potser, es podria connectar aquest pc amb la impressora que està
connectada al mateix router, però tracte de trobar-la per la ip de la
impressora que surt a la configuració per defecte de afegir impressora i
no la troba ubuntu. També he provat a la ip del router i tampoc la trobe.

Be, si podeu donar-me un cop de mà s'agrairia.

--
Salutacions,

Joan Carles
Usuari GNU/Linux #324197#