[Ubuntu-cat] Maquinari lliure

ignito a tutamail.com ignito a tutamail.com
diu jun 30 04:47:52 UTC 2019

https://minifree.org/ <https://minifree.org/>

https://beagleboard.org/ <https://beagleboard.org/>

https://www.vantpc.es/ <https://www.vantpc.es/>

Els Vant molt recomanables per la informació que tinc.
Y aquí tel pots o poden fer a  mida amb Ubuntu i després li poses el que vulguis

https://lifeinformatica.com/ <https://lifeinformatica.com/>

Beagleboar o Rasberry Pi, seriades son la canya en quant a consum energètic/rendiment, pero s'han de tenir temps i ganes
Jo he fet servir Intel, AMD, Gigabyte, Nvidia i només amb el 4K m'ha fet falta, fer servir controladors propietaris, però depèn també del SO escollit, no es igual a Arch, que a Debian, que a Fedora, p. ex.
Que jo sàpiga llevat de projectes de l'estil que t'he llistat, ningú allibera connectors de les últimes produccions, encara que hi ha opcions que no son l'últim crit, però funcionen dignament amb el controladors lliures
És el que et puc dir.
Salut

29 de juny de 2019, 14:00 per ubuntu-cat-request a lists.ubuntu.com: