[Ubuntu-cat] microsoft access

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dis jul 20 14:04:26 UTC 2019

Gràcies companys i específicament en Jordi Funollet: amb el kexi-project es
poden importar bases de dades access. Ara hauré d'investigar si puc
operar-hi com en LibreOffice Base.

Saluta[c]cions

Joan Inglada
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Jordi Funollet <funollet a fastmail.fm> del dia dc., 17 de jul.
2019 a les 10:28: