[Ubuntu-cat] microsoft access

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
div jul 12 06:57:02 UTC 2019

Gràcies, Lluís,

La conversió online ha funcionat a la primera. Amb la taula en tinc prou.

Saluta[c]cions,

Joan
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Lluís Pujol i Argemí <correu a lluispujol.cat> del dia dv., 12 de
jul. 2019 a les 0:38: