[Ubuntu-cat] Maquinari lliure, II

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dim jul 2 15:12:56 UTC 2019

Doncs jo vaig comprar el mateix i va genial el procesador no es calenta ni
a la de tres. Amb la placa només una petita taca, funciona amb usb3 però es
deshabiliten els, usb2 i no he trobat la manera de que funcionen plegats ni
des de la configuració de bios. Per la resta genial.  Processador comprat a
PcComponentes i placa en Amazon, tot era per estalviar una mica.
Si puc dir-te alguna cosa més, però no em facis obrir la torre :)
Salutacions

El dt., 2 jul. 2019, 15:47, Paco Rivière <web a pacoriviere.cat> va escriure: