[Ubuntu-cat] Gravador - reproductor blu-ray extern

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
diu gen 20 19:50:04 UTC 2019

Pere,

En el seu dia, a casa, vaig fer servir un reproductor VHS que portava DVD
enregistrador i passava les cintes a DVD. Després vam passar els fitxers a
un disc dur. Aquest darrer pas tampoc va ser fàcil perquè els reproductors
de DVD admeten errors i els ordinadors no. Per passar de DVD a ordinador en
alguns casos vaig haver d'utilitzar un programa que admetés errors i omplís
amb zeros allò que faltava. Una odissea, vaja.

Com bé, dius la qualitat no és gens bona. Però crec que és el que hi ha. És
pas d'una cosa analògica a digital. Actualment estem molt ben acostumats.

A la feina tenim un microscopi que genera vídeo analògic i el capturem amb
VLC a través d'aquest adaptador:

https://www.amazon.es/LogiLink-VG0001A-convertidor-video-Conversor/dp/B001QBZO4Y

https://www.cetronic.es/sqlcommerce/disenos/plantilla1/seccion/producto/DetalleProducto.jsp?idIdioma=&idTienda=93&codProducto=255195146&cPath=727

I ho estem fent amb Ubuntu !

Per tant, crec que podria ser una bona solució. Un reproductor VHS que doni
tot el que pot donar el VHS i captura.

Sort!

Josep

Missatge de Pere <pere a cirerer.jazztel.es> del dia dg., 20 de gen. 2019 a
les 20:06: