[Ubuntu-cat] Error al muntar una unitat de disc externa

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
dll gen 14 06:08:12 UTC 2019

Ok!
Suposo que et refereixes a gnome-disks, que permet veure els paràmetres
s.m.a.r.t. del disc. Ja no ho recordava perquè faig servir lxde
d'escriptori (Lubuntu) i aquesta aplicació no ve de base.

El dg., 13 de gen. 2019, 22:12, Paco Rivière <web a pacoriviere.cat> va
escriure: