[Ubuntu-cat] Diverses pantalles

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dic gen 9 09:31:56 UTC 2019

Bon dia!
Jo tinc des de fa molt dues pantalles i cap problema. Una de 20" i altra
de 17", una amb DVI i altra VGA. Tinc una gràfica Nvidia de 2Gb, però ja
la tenia abans per disseny i maquetació de publicacions i no note la
diferència tenint una pantalla més afegida i com diuen per aquí també
podria posar una altra amb HDMI, (crec que ho ha dit el Walter).
Realment és molt còmode treballar en més pantalles si tens la possibilitat.
Respecte el maquinari: AMD FX8350, placa Gigabyte 970A-DS3P i 8 Gb de
RAM, que va més que sobrat tot.

El 9/1/19 a les 0:51, Paco Rivière ha escrit:

--
Salutacions,

Joan Carles
Usuari GNU/Linux #324197#