[Ubuntu-cat] Diverses pantalles

dic gen 9 07:50:06 UTC 2019

* Paco Rivière, web a pacoriviere.cat [09/01/19 00:48]:
> Vull muntar una màquina amb dues pantalles.
> Tenieu alguna recomanació.
> Respecte a la tarja gràfica, la cpu, la placa base?
> Ho heu fet algun cop.
> Per Ubuntu suposo que cap problema.
> Gràcies!

Jo tinc una amb tres pantalles, la meva taula sembla la NASA. Amb
targetes gràfices NVIDIA o Radeon no he tingut cap problema (la
targeta ha de tenir connexions per a pantalles addicionals, penso). Ho
tinc configurat com si les tres pantalles fossin un sol escriptori,
però encara faig servir Unity, no sé si amb altres escriptoris és
igual de fàcil de configurar, suposo que amb KDE o Gnome ha de ser
igual de fàcil.'

L'Hospitalet de Llobregat