[Ubuntu-cat] Dubte format pdf

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dll feb 18 12:12:06 UTC 2019

    Hola!
Doncs gràcies pels que m'he donat consell. El que posava al link ja el
contemplava i havia reduit imatges.
He trobat que reduint i acceptant una mica de pèrdua al jpg al comprimir
encaixa amb la grandària que buscava i no es resenten gaire les imatges.
Si a algú el pot servir....o potser en sap s'alguna forma millor.. ;)

Salutacions

El 16/2/19 a les 22:25, Josep Pujadas-Jubany ha escrit: