[Ubuntu-cat] Problema amb un paquet

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
dll feb 4 09:24:08 UTC 2019

Dies enrere vaig tenir un cas similar, amb un altre paquet (vell, no
compatible). Ho vaig resoldre fent:

sudo rm /var/lib/dpkg/info/*edubuntu-**artwork**
sudo dpkg --remove --force-remove-reinstreq *edubuntu-**artwork*
sudo apt-get -f install
sudo apt-get autoremove --purge

Vagi bé!

Missatge de Joan Carles <palimsesto a gmail.com> del dia dl., 4 de febr. 2019
a les 9:38: