[Ubuntu-cat] Arrenca 18.04.03 LTS i atura

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dll ago 26 08:45:20 UTC 2019

El 25/8/19 a les 11:57, Cor Verd ha escrit:
> Hola, som Oleguer
>
> des de fa uns 10 dies que l'ubuntu 18.04.03 LTS atura immediatament
> arrenca, quedant en pantalla només la foto de fons d'escriptori. No
> apareix ni usuari, ni contrassenya. No dona opció a res, cap tecla
> respon. He de provocar un reinicia o apagada amb els botonets de la
> torre. Crec que això  va passar després d'una actualització, a
> l'iniciar al dia següent.

Entenc que quan provoques el reinici sí que pots entrar, oi?

En qualsevol cas, i a falta que algú amb més coneixements tècnics digui
el contrari jo entraria en mode línia de comandes (sense entorn gràfic)
amb «Alt+F1» i escriuria el següent:

sudo dpkg --configure -a

a veure si així es reconfigura tot una mica i després ja pots accedir-hi

Ja diràs,

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.