[Ubuntu-cat] aMule

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
div ago 16 13:49:18 UTC 2019

Gràcies per tot, Tomàs, però no em veig en cor de seguir. Ara estic en la
situació que estava abans. Amb l'aMule he descarregat  moltes coses; són
molt poques les que he hagut de desistir. Porto més d'una setmana sense fer
res més pràcticament. Sento molt haver-te fet perdre el temps. Em sap greu.

Saluta[c]cions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Tomàs Mallafré <tomas a mallafre.cat> del dia dv., 16 d’ag. 2019
a les 13:56: