[Ubuntu-cat] aMule

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dis ago 10 00:01:05 UTC 2019

Gràcies, Tomàs,

El que passa és que:
1) no sé on trobar l'encaminador
2) com es fa per tenir una IP fixa
3) com he de saber quina IP vull que l'encaminador li doni a la meva màquina

On puc aprendre-ho això?

Saluta[c]cions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Tomàs Mallafré <tomas a mallafre.cat> del dia dv., 9 d’ag. 2019 a
les 19:47: