[Ubuntu-cat] Arrencada falla Slimbook Katana Linux Mint - initramfs

Pedro pederindi a gmail.com
diu ago 4 09:37:44 UTC 2019

Reinstal·lar grub (o fer-li upgrade) no és un problema, és una
oportunitat per tal que et detecti que hi ha un sistema i com l'ha
d'arrencar per posar-lo al GRUB.

Clar, lo del initramfs a mi no m'ha passat mai així, pot ser que s'ha
corromput el kernel (disc està fallant?). Quan el grub detecti la
partició boot, espero que tinguis altres kernels i en el mateix grub
puguis tirar cap a una versió de kernel diferent. Però estic una mica
descol·locat, lo de initramfs m'ha passat alguna vegada, però perquè
he fet algun canvi raro, no sense haver fet res que jo recordi

instal·la en /dev/sda, per tant independentment de les particions que
tinguis perquè va a l'inici del disc (lo important és seleccionar el
disc que arrencarà, i sembla que anem ben encaminats)