[Ubuntu-cat] Impressora Canon Pixma ts205

Joan Carles palimsesto a gmail.com
div abr 5 15:07:50 UTC 2019

El 4/4/19 a les 21:17, miquel311266 ha escrit:
> Bona tarda.
> L'enllaç que poses de drivers no em funciona.
> Llavors he cercat al web de Canon España, que es el que utilitzo
> habitualment i diu clarament que aquest dispositiu no té suport per
> Linux.
> Avui és tard i no tinc temps.
> Demà intentaré cercar drivers a una web que tinc de Cànon Àsia.

Doncs gràcies per mirar-lo Miquel, doncs jo no podia comprovar que no
funcionara sense tindre-la. Únicament al veure la pàgina

https://ijsetupcanon.com/canon-pixma-ts205-drivers-download/

on posava que sí hi havien drivers, llavors dona la sensació d'engany
total al posar una pàgina amb drivers i aquests no funcionen.

Jo no sé on has mirat tú però si segueixes el link que poso, et dona
opció a descarregar drivers sense més advertiment.

A veure si hi ha sort i pots trobar-me uns drivers que funcionen.

Ja diràs...

--
Salutacions,

Joan Carles