[Ubuntu-cat] Ubuntu 18.04 i /home

Pedro pederindi a gmail.com
dim set 18 16:59:59 UTC 2018

Afortunadament sembla que ja estem a prop del problema de la pantalla blanca.

Mai he tingut NVIDIA Optimus però he sentit històries a dir coses dolentes

Com m'ha dit per telèfon és un ordinador de torre (no portàtil). Degut
a que la seva prioritat a molt curt termini és treballar lo que jo
faria és obrir l'ordinador (a nivell de hardware: tornavís), obrir la
txapa i treure la tarjeta gràfica nvidia que entenc que és allà (a
menys que treballar implica molta feina de renderització de gràfics,
tant de bo no sigui així, o es pugui supeditar una mica). I amb una
mica més de temps entendre quina interacció hi ha. La placa base
tindria una opció per desactivar la tarjeta de la placa base intel i
només fer servir la nvidia (així no hi ha col·lisió) o alguna altre
història que segur que vosaltres, usuaris d'aquest sistema,
recomanaríeu millor...

La veritat és que per un ordinador de torre no té massa sentit la
història del nvidia optimus ja que està pensat per estalviar bateria.
A menys que tingui sentit estalviar electricitat en base a una tarjeta
gràfica d'usuari...?