[Ubuntu-cat] Gigaset hd 790T

Joan Riudavets joan.riudavets a gmail.com
dll set 10 07:35:15 UTC 2018

Merçi.
El problema és que no tinc el firmeware i la gent de gigaset van deixar de donar suport el 2010.
Miraré de trastejar el Hd per si tenc sort de trobar un firmeware antic...

El 9 set 2018, a les 20:44, T.Collons <t.collons a gmail.com> va escriure: