[Ubuntu-cat] Actualització automàtica de 14.04 LTS a 18.04.1 LTS

Pere pere a cirerer.jazztel.es
div set 7 07:54:09 UTC 2018

Hola a tots,

Disculpeu que hagi trigat a respondre, però es que fer "d'avi" planteja
certes prioritats.

Vistos els vostres comentaris em decanto per el "Loco conocido" així que
de moment seguiré amb el 16.04 no vull passar per l'experiència del Joan
jo també tinc pocs coneixements i cada cop que l'he espifiada he trigat
dies i dies a reparar-ho, malgrat tot no descarto del tot comprar un
disc dur i fer experiments amb ell.

Gracies per les vostres opinions

El 04/09/18 a les 05:23, Giorgio Grappa ha escrit: