[Ubuntu-cat] Actualització automàtica de 14.04 LTS a 18.04.1 LTS

Miki mikcat a gmail.com
dll set 3 12:02:20 UTC 2018

a varis ubuntu-server, sense entorn gràfic, tot perfecte (no tenen gaire
coses rares, servidors web bbdd i poc més)

al meu pc m'ha trencat els drivers propietaris d'nvidia, i ni fent servir
els del ppa  ni versions anteriors ni res m'ho arregla, per ara vaig amb el
driver noveau q encara va prou bé. Aquest el porto actualitzant des del 12,
i havia passat per coses pitjors... Potser ja em toca fer-li un reset
hehehe. La resta de coses, he hagut de configurar/reconfigurar alguna
coseta però res greu... lo que cada entorn és un món així que depèn molt de
la teva configuració i aplicacions que tinguis, etc.

Tinc una GF108 [GeForce GT 520]
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/xorg-server/+bug/1786669

Si t'hi llences no t'oblidis de fer-te un bon backup  ;)

P,D. al portàtil segueixo amb la Trusty i content...

Missatge de Pere <pere a cirerer.jazztel.es> del dia dl., 3 de set. 2018 a
les 13:37: