[Ubuntu-cat] Actualització automàtica de 14.04 LTS a 18.04.1 LTS

Pere pere a cirerer.jazztel.es
dll set 3 11:37:17 UTC 2018

Hola a tots,

Fa uns dies que m'apareix un missatge a la pantalla que em demana per
actualitzar el meu sistema (16.04 LTS) a la nova versió 18.04.1 LTS, li
vaig dient que " mes endavant" perquè em fa por de que se'm desmanegui
tot plegat, ja sabeu la màxima.... "si funciona no ho toquis"...

Teniu alguna experiència al respecte?, que opineu, es segur de permetre
aquesta "actualització"?, te algun avantatge rellevant?

Gracies en avançat per el vostre temps.

--
Salutacions:
Pere