[Ubuntu-cat] Ubuntu 18.04 no reconeix partició amb Windows 10

Guillem guillem.albeitar a gmail.com
diu nov 4 00:27:55 UTC 2018

Creia que Rufus, el programa que he emprat per cremar la iso, ja ho
contemplava (bios/UEFI).

No obstant, com puc cremar la iso del 18.04 en l'usb en UEFI?

El dg., 4 nov. 2018, 00:08, j <jamoros a riseup.net> va escriure: