[Ubuntu-cat] [OT] [script]

Pau Espin Pedrol pespin.shar a gmail.com
dic maig 30 14:44:27 UTC 2018

Hola Tomàs,

que vols dir exactament amb que la primera sortida del top és incorrecta?
Podries especificar més i donar exemples?

El cas que comentes:
top -b -n 1 && sleep 2 >> top.txt

envia la sortida de "top -b -n 1" a stdout+stderr, i si el programa no
acaba amb error, llavors executa "sleep 2" redirigint stdout al fitxer (amb
append) top.txt. Segurament pel que comentes no és el que necessites.
Jo et recomanaria que tinguessis un script quelcom.sh per exemple a
/usr/local/bin/quelcom.sh, i llavors fas que el cron només executi aquest
script, i t'estalvies possibles problemes de sintaxi de cron.

El script quelcom.sh podria ser pel que dius que necessites (no sé ben bé
per a que, seria interessant dir que intentes fer i potser trobaríem una
solució millor):
-------
#!/bin/bash
sleep 2
top -b -n 1  >> top.txt
-------

Pau Espin Pedrol

El dia 30 de maig de 2018 a les 15:47, Tomàs Mallafré <tomas a mallafre.cat>
ha escrit: