[Ubuntu-cat] Error en l'arrencada

guillemguillem guillemguillem a gmail.com
dll maig 7 16:50:15 UTC 2018

     Hola, tinc un PC amb dos discs, físicament diferents, i en un (1Tb)
tenia ubuntu 14.04 i a l'altre (500Gb) ubuntu 16.04. Sempre vaig
alternant distribucions LTS en un disc i l'altre, per tant vaig
instal·lar el 18.04 al disc d'1Tb (SDa) on hi tenia la 14.04 i mantenir
la 16.04 a la SDb. El problema el tinc que ara, quan en el Grub trio
l'opció per defecte, la 18.04, em diu que hi ha error en llegir/escriure
fora del disc HD0,0 (o quelcom similar, parlo de memòria), així que he
de seguir usant la 16.04.

Sols he pogut entrar una vegada, i després de molts intents, a la nova
versió.

A què és degut? Què puc fer?

Gràcies.