[Ubuntu-cat] Festa a Tàrrega

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
diu maig 6 21:39:25 UTC 2018

El 06/05/18 a les 23:32, cubells ha escrit:
> Hola a tots i totes:
>
> agrair als organitzadors de la festa de Tàrrega el bon dia que vam passar.
>
> Ha estat una festa molt bonica i interessant. A mi se m'ha fet curta.
>
> He tornat a veure als vells amics i he conegut de nous.
>
> Ara ens veurem a Palma!!

Cubells, és molt bonic que digues aquestes coses, i molt certes... li
faig saber al Ramon perquè no sé si és a la llista.

Abraçada,

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.