[Ubuntu-cat] Festes

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dij mar 29 09:45:14 UTC 2018

El dia 28 de març de 2018 a les 22:46, Sisco Garcia <sisco.garcia a ubuntu.cat
> ha escrit:

> El 28/03/18 a les 19:01, Walter Garcia-Fontes ha escrit:

De moment he fet això:
https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats/BionicBeaver

Ja em direu si poso o trec coses.
Tinc pendent de posar un mapa que crec que quedarà bé.

I he mogut la pàgina de la festa a Tàrrega a:
https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats/BionicBeaverTàrrega

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat