[Ubuntu-cat] [equip] Ubuntu No-Jam

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dis mar 17 10:16:33 UTC 2018

Si algú està de camí a la jornada, que sàpiga que MadeBCN és tancat, els he
enviat un correu però no responen. No sabem si és que no hem quedat amb
ells a alguna hora o què.

Estem reunits a la cafeteria Tradizionalia, a Creu Coberta, 90, molt aprop
d'allà.

El dia 16 de març de 2018 a les 20:08, Aniol Martí <amarti a caliu.cat> ha
escrit: