[Ubuntu-cat] [equip] Festa Beaver

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
diu mar 11 11:15:45 UTC 2018

El 11/03/18 a les 10:33, Rafael Carreras ha escrit:
> Bon dia equip.
>
> https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats/BionicBeaver
>
> Si doneu un cop d'ull al wiki de la festa, veureu que ja tenim la
> graella completada. Tenim una xerrada oferta del Walter que no ha
> entrat, però que podria entrar si allarguem la tarda una hora.
Per mi podem allargar-ho una hora, però jo «jugo a casa» i no tinc un
gran viatge de tornada, com veieu valtros.

> Quant a les gestions organitzatives, em faltaria la informació sobre
> el transport públic i, sobretot, del lloc on dinarem.
> Llavors ja podrem fer el formulari d'inscripcions.
>
> Mireu el nivell tècnic que suposo a les xerrades, per si hauríem de
> canviar alguna cosa.
La meua xerrada l'has marcada com de nivell intermedi però pensava
fer-la d'iniciació ja que, si he entès bé el que vol el Ramon, es
tractaria d'explicar les bondats del PL en el camp de l'educació, i fora
bo que això arribés al màxim de gent possible, oi?

> Miquel, quines guies tindrem aquest cop?
>
> Anem bé de temps, a veure si ens acostumem a anar així. :-)
:)

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.