[Ubuntu-cat] [equip] Reunió ubuntaire

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
div mar 9 07:53:15 UTC 2018

El 08/03/18 a les 11:17, Josep Gallart ha escrit:
> Salutacions, air no vaig poder seri pero espero anar a Barcelona a
> tarrega i a Xixon, a Valencia cuan sapigue la data o valorare.per
> cualsevol cosa nomes cal que digueu.
> Pd. e fet un cartell per tarrega i la setmane seguen fare una
> presentacio de la nova UBUNTU al Institut de caldes.
Hola,

Gràcies per currar-te el cartell Josep, però hi ha un detall que
Canonical incorpora fa un temps a Ubuntu i crec que no lliga amb
l'esperit del Programari Lliure, em refereixo al logo d'Amazon. M'he
permès fer una petita modificació al logo que has fet canviant aquest
que dic pel de LibreOffice (podria ser qualsevol altre que mantingués
les 4 llibertats del PL). No sé què us sembla, però per a mi és important.

Ja direu,

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: festa ubuntu18.04 bis.png
Type: image/png
Size: 337831 bytes