[Ubuntu-cat] [equip] Reunió ubuntaire

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dij mar 8 10:17:37 UTC 2018

Salutacions, air no vaig poder seri pero espero anar a Barcelona a
tarrega i a Xixon, a Valencia cuan sapigue la data o valorare.per
cualsevol cosa nomes cal que digueu.
Pd. e fet un cartell per tarrega i la setmane seguen fare una
presentacio de la nova UBUNTU al Institut de caldes.

El dia 8 de març de 2018 a les 11:05, Aniol Marti <amarti a caliu.cat> ha escrit:
> On 03/05/2018 02:05 PM, Rafael Carreras wrote:
>
> Bon dia equip.
>
> Aquest dimecres a les 22:00 hi ha reunió al canal #ubuntu-cat de
> freenode.org.
>
> Parlarem de la trobada a Sants (Barcelona el proper 17), de la festa a
> Tàrrega, de la de València (si ve el Vicent) i del canvi de la pàgina
> d'ubuntu.cat al servidor de Caliu.
>
> Tothom hi és benvingut!
> Salut i Ubuntu!
>

> --
> Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
> http://rcarreras.caliu.cat

> [...]

Josep Gallart Badia

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat
josepgallart a fsfe.org
A non-text attachment was scrubbed...
Name: festa ubuntu18.04.svg.png