[Ubuntu-cat] Escriure sobre un pdf

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
div mar 2 20:37:45 UTC 2018

Si es un formulari ben fet s'hauria de poder omplir amb qualsevol lector
ben fet.
Si no, es pot editar amb Libreoffice, per exemple:
https://pdf.wondershare.com/pdf-software-comparison/libreoffice-pdf-editor.html

Paco Rivière กูร ปาโกะ
http://paco.riviere.cat

El dia 2 març 2018 19:31, "Pep Nogueras" <pepnogueras a gmail.com> va
escriure: