[Ubuntu-cat] Avis de bateria baixa

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
dis jun 16 11:45:47 UTC 2018

El dia 15 de juny de 2018 a les 22:18, Paco Rivière <web a pacoriviere.cat>
ha escrit:

> Algú té per la mà com he fer per que el portàtil m'avisi quan te un 30% de
> bateria i no un 1%?
> Ubuntu 16.04.
>
> Paco Rivière

Paco,

No he remenat mai això però...

Potser et pot servir aquest enllaç (tot i que és força vell i el gestor
d'energia depèn de cada variant-escriptori d'Ubuntu):

http://www.udith.me/2013/02/set-battery-level-at-which-ubuntu-gives.htm

Abans de fer canvis mira si es correspon:

$ gsettings list-schemas | grep power

En el meu cas (Lubuntu 16.04 desktop, sense bateria) NO es correspon:

$ gsettings list-schemas | grep power
org.blueman.plugins.powermanager

Més sobre gsettings (per si ho necessites):

http://manpages.ubuntu.com/manpages/xenial/man1/gsettings.1.html

A reveure,

--
Josep Pujadas i Jubany