[Ubuntu-cat] Hola, soc nou a linux

Miquel Adroer miquel66 a caliu.cat
div jun 1 18:47:14 UTC 2018

Hola company. Bona tarda i benvingut.
Tal com han comentat, aquí a Ubuntu.cat hi trobaràs molta ajuda quan
tinguis algun problema relacionat amb el programari lliure i
especialment Ubuntu.

Referent a codi i programació jo no puc dir res perquè no el toco,
però referent a "moviment", home, els ubuntaires ens "movem" una mica
i cada sis mesos fem uns install party per fer difusió d'ubuntu i
veure'ns les cares, fer un dinar i passar-ho bé.

Aprofito per comentar que alguns ubuntaires també estem a Caliu.cat
(Catalan Linux User), espero que als meus amics no els sàpiga  greu
que ho comenti aquí. També anem fent alguna coseta i alguna reunió.
Justament demà en tenim una a Barcelona i és oberta a tothom. Si vols
més info fes-me un correu per no enredar la conversa aquí. Sóc
miquel66 a caliu.cat

Aquí a Barcelona també hi ha una comunitat de KDE prou activa i, si
cerques amb google segur que trobaràs moltes altres comunitats.

Novament benvingut i esperem poder ajudar-te i veure'ns les cares ;)

Ben cordialment,
Miquel Adroer