[Ubuntu-cat] Executar un script durant un temps determinat

Pere pere a cirerer.jazztel.es
dis jul 21 08:19:36 UTC 2018

Hola a tots/totes...

Sols per si pot interessar a algú mes, després de trastejar unes quantes
hores i aprendre unes quantes coses molt interessants sobre scripts i
instruccions de bash, he acabat fent el script que necessitava, el deixo
aquí per si algú el necessita o te curiositat:

    https://paste.ubuntu.com/p/WCHCrjzcVf/

I aquí el resultat de la gravació en dos períodes, al capvespre i de
matinada:

https://youtu.be/Bvp82SRjgz8

El "cron" te un "problema", en la meva aplicació, i es que un cop
llançat el programa a executar, aquest ha de finalitzar per poder tornar
a llançar-lo en un altre horari, es a dir...  el cron, per si sol no
pot, o jo no he sabut com fer-ho, aturar un programa que està en
execució per tornar a rellançar-lo mes tard.

Gracies a tots/totes per el vostre interès.

El 22/06/18 a les 22:58, Paco Rivière ha escrit: