[Ubuntu-cat] Dnie i la web de seguridad social

T.Collons t.collons a gmail.com
dll gen 15 10:52:35 UTC 2018

Bon dia,

Perdoneu que mi fiqui, jo tampoc aconsegueixo fer-ho anar, tinc el
problema que la versió de firefox al meu Ubuntu 16.04, es la 57xxxx i
per el que es veu amb aquesta versió no permet carregar el controlador
libpkcs11-dnie.so, he provat de descarregar una versió anterior del
firefox, però no soc capaç de que funcioni.

Caldrà esperar a veure si actualitzen el controlador, o provar amb una
versió anterior d'Ubuntu a una maquina virtual, no se jo porto anys
barallant-m'hi i no ho he aconseguit mai, sempre hi ha alguna mancança.

Si em decideixo a provar la maquina virtual ja us ho faré saber.

Salut i Republica

El 14/01/18 a les 12:22, Josep Pujadas-Jubany ha escrit:

--

Pere

t.collons a gmail.com <mailto:sesmorralles a gmail.com>

<https://www.google.com/>

------------------------------------

AVIS LEGAL

Nota de confidencialitat: Aquest missatge podria contenir missatges
d'empresa i altre informació confidencial tutelada per les lleis de
Europea i altres estats, Si Vostè el rep per error o sense ser una de
les persones esmenades a la capçalera, haurà de destruir-lo sense
copiar-lo ni revelar-l'ho o qualsevol altre acció relacionada amb el
contingut del missatge i notificar-ho per correu electrònic a l'emissor
del missatge.

Les persones o entitats que incompleixin els deures de confidencialitat
podran ésser perseguides davant dels Tribunals de Justícia sota l'empar
de la legislació civil, penal i administrativa nacional i internacional.

Gracies per la seva cooperació.

------------------------------------

LEGAL NOTICE

Confidentiality notice: This mail may include business and other
confidential information protected under the laws of and other
territories. if you are not one of the intended recipients of the
message, you are legally obliged to delete the message content.
Furthermore, you are kindly requested to report immediately the incident
to the sender.

Breach of confidentiality duties is a serious criminal offence in and
other territories. Offenders shall be legally prosecuted worldwide.

Thank you for your cooperation.