[Ubuntu-cat] [equip] Reunió mensual

cubells vicent a vcubells.net
dij gen 4 16:34:42 UTC 2018

El 04/01/18 a les 08:17, Aniol Martí ha escrit:

> Bon dia i bon any!
>
> Ahir vaig arribar una mica tard a la reunió i ja havíeu acabat.
>

> Sobre el primer punt, el de la Jam: d'entrada no tinc res pel 17 de
> març, així que +1.
>
> Sobre el canvi de servidor també +1. Afegir que en aquests moments estem
> redissenyant el servidor de Caliu i en qüestió de setmanes hauríem
> d'obrir una nova VM per serveis externs, com seria la web d'Ubuntu.
> Penso que el moment idoni per fer el canvi seria aquest. Sobre el
> domini, he mirat el Whois i està registrat en nom de Softcatalà, i el
> [...]

Aniol:

a mi també se'm va oblidar la reunió perquè volia comentar, tal i com
vaig parlar amb el sisco, de fer festa d'instal·lació a València,
aprofitant que és una LTS, amb una data que fora distinta de la de
Barcelona, i en un lloc emblemàtic si pot ser com l'octubre. Ja ho
miraré i ho proposaré en la propera reunió.

Si decidim canviar al nou servidor, no hi ha cap problema en que
gestioni la web Aniol a un servidor propi.

Respecte els dns del domini m'ho digueu i els modifico perquè sóc jo qui
ho gestiona a softcatalà.

--
Atentament, cubells.

A non-text attachment was scrubbed...