[Ubuntu-cat] [equip] Reunió mensual

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dij gen 4 10:13:08 UTC 2018

El dia 4 de gener de 2018 a les 8:17, Aniol Martí <amarti a caliu.cat> ha
escrit:

> Sobre el primer punt, el de la Jam: d'entrada no tinc res pel 17 de març,
> així que +1.
>
> Sobre el canvi de servidor també +1. Afegir que en aquests moments estem
> redissenyant el servidor de Caliu i en qüestió de setmanes hauríem d'obrir
> una nova VM per serveis externs, com seria la web d'Ubuntu. Penso que el
> moment idoni per fer el canvi seria aquest. Sobre el domini, he mirat el
> Whois i està registrat en nom de Softcatalà, i el correu-e de contacte és
> el d'en Cubells.
>
> Perfecte, Aniol.
Els altres membres de l'equip, si us plau, definiu-vos sobre les qüestions
proposades.
La reunió és aquí: https://irclogs.ubuntu.com/2018/01/03/%23ubuntu-cat.txt

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat